Bude mať Barcelona reklamu aj na šortkach?

Zdieľať:

FC Barcelona naďalej hľadá nové zdroje financovania na zlepšenie príjmov v snahe vyrovnať ekonomickú situáciu klubu. Denník Mundo Deportivo priniesol informáciu, že Katalánsky klub v tejto súvislosti skúma prijateľné návrhy na možnosť reklamy firmy, ktorá by sa mohla objaviť na šortkach prvého tímu.

Barcelona tieto šortky na tento typ spolupráce doteraz nikdy nevyužívala, no práve tento ťah by Katalánskemu kubu mohol značne pomôcť k zisku financiám, ale aj k zlepšeniu situácie súvisiacej s Finančnou “Fair play”. Tento ťah využili aj iné kluby, ako napríklad Mallorca, ktorá sa počas minulej sezóny spojila so Specialized, špičkovou značkou cestovných bicyklov a Espanyol, ktorý inzeruje Gro a Crypto Snacks.

Podľa informácii, ktoré priniesol denník Mundo Deportivo Barcelona dostala množstvo ponúk od firiem na reklamu na prednej strane dresu a na ľavom rukáve dresu, kde sa kedysi nachádzala firma Beko. Niektoré firmy sa dokonca zaujímali aj o miesto reklamy na šortkách. Ak by padla nejaká dohoda, jednalo by sa o zadnú časť šortiek, kedže na prednej strane sa nachádza logo Barcelony, logo nike a číslo hráča.

Po uzavretí dohody o prednej časti dresu mužského a ženského prvého tímu a Camp Nou so Spotify sa teraz pracuje na firme, ktorá by sa objavila na rukáve dresu. V súčastnosti má najväčší záujem Holandská technologická značka Philips, ktorá chce byť taktiež nejakým spôsobom zainteresovaná s projektom Espai Barca. Ak by sa dohoda uzavrela v aktuálnej sezóne jednalo by sa o sume približne dvoch až troch miliónoch eur. Neskôr by to mohlo byť okolo 8-9 miliónov eur za sezónu. Reklama na šortkách by mohla predstavovať sumu vo výške 5 miliónov eur.

Marketingový tím pod dohľadom Julie Guiu neustále hľadá nové zdroje financovania. Okrem šortiek sú na zozname ďalšie nevyužite možnosti, ako napríklad oficiálna letecká spoločnosť klubu.

Zdroj: mundodeportivo.com, fcbarca.com
Foto: klubfcbarcelona.sk

Peter
Sledujte ma