Katalánsky denník Mundo Deportivo informuje, že Barcelona má na stole serióznu sponzorskú ponuku od firmy Chiliz.
Valencia a Inter Miláno už na svojich dresoch túto reklamu majú, ale na prednej strane. Každý z nich má svoju osobitnú charakteristiku $VAL alebo $INT. Barca a Chiliz, ktorá poskytuje blockchainové služby, oznámili dohodu o spolupráci už vo februári v roku 2021, ktorá bola súčasťou novej digitálnej a komerčnej stratégie FC Barcelona. Dohoda umožnila fanúšikom Barcelony inovatívne komunikovať s klubom, hlasovať v prieskumoch a anketách o rôznych každodenných aktivitách klubu pomocou série digitálnych aktív nazývaných “Barca Fan Tokens”.
Beko, ktorému sa skončila zmluva minulú sezónu, bude ešte rok pokračovať ako sponzor, ale s finančnou podporou do 50% a to z 19 miliónov eur na nejakých 10 a aj to len na tréningové oblečenie. Súčasné vedenie malo rok na hľadanie nového sponzora. Barcelona skúma ponuku od Chiliz a všetko bude podmienené požiadavkami ekonomickej reality z dôvodu pandémie.
Zdroj: mundodeportivo.com
Foto: fcbarcelona.com
- Návrat na Camp Nou v roku 2024 je čoraz menej realistický - 7 mája, 2024
- Sport: Dresy Lewandowského boli potlačené obráteným písmenom M namiesto W - 7 mája, 2024
- Fotografia: Stredopoliar PSG spozorovaný v Barcelone - 6 mája, 2024