Katalánsky denník Mundo Deportivo informuje, že Barcelona má na stole serióznu sponzorskú ponuku od firmy Chiliz.
Valencia a Inter Miláno už na svojich dresoch túto reklamu majú, ale na prednej strane. Každý z nich má svoju osobitnú charakteristiku $VAL alebo $INT. Barca a Chiliz, ktorá poskytuje blockchainové služby, oznámili dohodu o spolupráci už vo februári v roku 2021, ktorá bola súčasťou novej digitálnej a komerčnej stratégie FC Barcelona. Dohoda umožnila fanúšikom Barcelony inovatívne komunikovať s klubom, hlasovať v prieskumoch a anketách o rôznych každodenných aktivitách klubu pomocou série digitálnych aktív nazývaných “Barca Fan Tokens”.
Beko, ktorému sa skončila zmluva minulú sezónu, bude ešte rok pokračovať ako sponzor, ale s finančnou podporou do 50% a to z 19 miliónov eur na nejakých 10 a aj to len na tréningové oblečenie. Súčasné vedenie malo rok na hľadanie nového sponzora. Barcelona skúma ponuku od Chiliz a všetko bude podmienené požiadavkami ekonomickej reality z dôvodu pandémie.
Zdroj: mundodeportivo.com
Foto: fcbarcelona.com
- Sergi Daler: Ponuku Barcelony som odmietol z úcty k Espanyolu - 22 septembra, 2023
- Aké farby budú mať tretie sady dresu FC Barcelona pre sezónu 2024/25? - 21 septembra, 2023
- Luis Enriqué: Dembélé je hráč, ktorí robí veci s mágiou - 21 septembra, 2023