Spotify by taktiež mohlo udeliť práva na Camp Nou

Zdieľať:

Katalánsky klub FC Barcelona naďalej rokuje o novej sponzorskej zmluve so Švédskou spoločnosťou Spotife Technology.

V súlade s touto správou program “Tot costa”, Catalunya Radio dodal, že ak bude dohoda so Spotife definitívne uzavretá a podpísaná, tak nie len, že bude na dresoch FC Barcelona, ale prevezme aj “práva titulu”, čo znamená, že štadión sa premenuje na Camp Nou Spotify. Spoločnosť, ktorá spravuje celosvetovo najpoužívanejšiu aplikáciu na prehrávanie streamovanej hudby má veľmi veľký záujem o vstup do Barcelony.

Švédska spoločnosť Spotify nemá v pláne Barcelone robiť sponzora dlhodobo. Bude sa jednať o krátkodobú spoluprácu. Barcelona zase chce dlhodobejšiu spoluprácu. Katalánsky klub vždy chcel sponzora na minimálne 15 až 30 rokov, ale aktuálne čaká na vhodnú ponuku sponzora.

Spotife aktuálne žiada, aby sa jeho meno objavilo na prednej časti dresu prvého tímu, zadnej časti tréningového dresu a “práva na titul”. Rokovania stále prebiehajú a niektoré detaily sa môžu líšiť. Dohoda, ktorá je na stole je vo výške približne 60-65 miliónov eur.

Zdroj: mundodeportivo.com
Foto: mundodeportivo.com

Peter
Sledujte ma